0359 176 170
attila@catcar.ro

0749031888
0744539004

Livrare

Livrările se efectuează de luni până sâmbătă între orele 9:00 – 18:00.

Livrarea produselor aflate în stoc se va face în maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se află în stoc se va comunica data livrării la momentul comenzii.

Pentru livrarea prin curier, în funcție de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare și de plată, la valoarea produselor se va adăuga și valoarea calculată a transportului (taxa suplimentară de transport se va comunica la confirmarea comenzii).

În Oradea - livrarea este GRATUITĂ.
Produsele comandate se pot ridica și de la sediul nostru : Strada Barierei, nr. 1, Oradea.

În țară - taxa de livrare este de 25 RON, iar pentru comenzile ce depășesc 500 RON livrarea este GRATUITĂ (în limita a 20 kg).
Taxa pentru kilometri suplimentari sau kilograme în plus se va comunica telefonic de către consilierii CatCar la confirmarea comenzii.

În cazul plăților prin Ordin de Plată, produsele vor fi trimise clientului după confirmarea plății.

Anvelopele, jantele și bateriile se taxează separat în funcție de greutate și volum. În cazul anvelopelor, transportul este gratuit doar pentru comanda a cel puțin 4 anvelope.
Datorită condiţiilor dificile de transport și măsurilor impuse de firmele de curierat, pentru bateriile auto taxa de transport se va comunica la confirmarea comenzii de către consilierii CatCar.

În cazurile în care cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare oferită, curierul îl va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă în termen de 7 zile calendaristice livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat și comanda va fi anulată.

În cazul în care termenele de expediere sau de livrare ale comenzii nu pot fi respectate, se va propune un nou termen de livrare. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat și nu se va putea stabili un nou termen de comun acord, comanda va fi anulată.

Clienții sunt rugați ca la recepția coletului să verifice cu atenție piesele primite. Eventualele sesizări legate de lipsa sau avarierea acestora pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului. Este obligatorie încheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat. Sesizările ulterioare nu vor putea fi solutionate deoarece, fără un proces verbal, firma de curierat nu poate fi trasă la răspundere.

Garantie

Toate produsele comercializate de CatCar vin însoțite de factură, bon fiscal și certificat de garanție.

Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC și nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

Produsele comercializate de către Organic Bronze SRL sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de către producători.

Clientul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție.

În cazul în care o piesă care se află în garanție nu poate fi schimbată sau reparată, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garanția este valabilă doar pentru piesele ce se montează într-un service autorizat de catre Registrul Auto Român (R.A.R).

Piesele de folosință îndelungată beneficiază de un termen mediu de garanție de 18 luni, începând cu data înscrisă pe factură.
Piesele auto de folosință îndelungată sunt: arcurile și amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de eșapament, farurile și stopurile, pompele, piesele de motor, etc.

Piesele auto ce au caracter consumabil nu beneficiază de garanție. Piesele cu caracter consumabil sunt cele din următoarele categorii: filtre (de aer, de combustibil, de polen, de ulei etc.), becuri auto, lichide auto (soluții spălare parbriz, antigel, uleiuri, lichid de frână, aditivi), ștergătoare auto (parbriz, lunetă, far etc), elementele de aprindere (bujii) etc.

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreună cu piesa în cauză, următoarele documente:

  1. Factura de achiziție sau bonul fiscal emise de către Organic Bronze SRL împreună cu certificatul de garanție care a fost eliberat la vânzare;
  2. Factura și devizul de montaj completat cu numărul de kilometri de la bord din momentul montării piesei; menționăm că trebuie să vă asigurați că service-ul care vă înlocuiește piesa nouă trebuie să dețină autorizație valabilă de la Registrul Auto Român potrivit căreia poate să efectueze lucrări de reparații și întreținere pentru modelul și marca deținute de dumneavoastră (exemplu: VW Golf, Opel Astra );
  3. Nota de constatare eliberată de un service autorizat R.A.R. care să conțină descrierea defecțiunii, precum și numărul de kilometri de la bord din momentul constatării acesteia;
  4. În cazul compresoarelor de aer condiționat este obligatoriu să se prezinte o copie a facturii de achiziție a filtrului uscător și a supapei de expansiune. Din devizul de montaj trebuie să reiasă că s-au schimbat compresorul, filtrul uscător, supapa de expansiune, iar instalația de aer condiționat a fost curățată;
  5. Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv rezultatul diagnozei, acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frână etc);
  6. Copie după autorizația tehnică R.A.R. vizată la zi a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul;
  7. Reclamație garanție care se eliberează de către vânzător (acolo unde este cazul);
  8. Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului în cauză.

CatCar nu își asumă răspunderea garanției, iar aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

  1. Piesa nu a fost montată într-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manoperă executată;
  2. Piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  3. Piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele indicate de producător;
  4. Piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării unor date eronate de către cumpărător sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit;
  5. Piesa s-a uzat sau deteriorat din cauza suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului sau din cauza neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului;
  6. Atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător;
  7. Automobilul a fost folosit în condiții necorespunzătoare (taximetrie, raliuri, competiții sportive etc.);
  8. Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de altă natură;
  9. Piesele prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.;
  10. Piesele prezintă o uzura normală în raport cu gradul de folosire.

Retur

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile – condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere".

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din contract. Această informare se poate face în scris la adresa de e-mail attila@catcar.ro sau prin oricare altă metodă de contact pusă la dispoziție pe site-ul CatCar.ro;

Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

Dreptul de retragere în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însoțit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.

Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier Express sau Urgent Courier la adresa: Strada Barierei, nr. 1, Oradea.

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport și pentru a proteja ambalajul original al acestora.

Nu se acceptă la retur:

  1. Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripțiile specifice;
  2. Produsele care nu se află în ambalajul original;
  3. Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale;
  4. Produsele care prezintă urme de montaj, vopsire sau sudură;
  5. Produsele comandate greșit, atunci când cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și seria de șasiu sau aceastea au fost comunicate greșit;
  6. Produsele comandate special pentru care s-a solicitat avans;
  7. Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frână etc.).